Detinem competentele necesare inclusiv atestare in administarea imobilelor astfel incat sa va oferim servicii complete de administrare cu profesionalism si seriozitate!
Experienta in domeniul financiar contabil ne permite sa personalizam serviciile noastre la specificul asociatiei dumneavoastra dublata de o comunicare directa cu fiecare proprietar (locatar) in chestiuni legate de adminstrarea asociatiei de proprietari.
Oferim:
servicii de resurse umane (intocmire si inregistrare conract individual de munca, intocmire contract civil, raportare contract de munca in REVISAL, intocmire acte aditionale aferente CIM, reprezentare la ITM in caz de control, intocmire state de plata, intocmire declaratii, inregistrare si efectuare plati aferente taxelor de salarii precum si plata salariilor)
Colectarea facturilor de la furnizorii de utilitati precum si descarcarea acestor din spatiul privat virtual (SPV) de la ANAF
Efectuarea platilor catre furnizori
Inregistrarea incasarilor cotelor de intretinere
Repartizarea cheltuielilor in listele de intretinere
Emiterea facturilor pentru intretinere acolo unde beneficiarul este persoana juridica precum si transmiterea facturilor in e-factura.
Afisarea lunar a listelor de intretinere cu explicatiile aferente
Reprezentarea asociatiei in relatia cu furnizorii
Transmiterea altor declaratii dupa caz: declaratia 100, 205 si 101
Oferim inclusiv servicii de administrare tehnica acolo unde exista cerinte.